جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۱:۵۷:۵۱

دعوت از نفتکشداران برای انتقال نفت ایران

باشگاه خبری فراساحل: منابع کشتیرانی از ارسال دعوتنامه ایران به دارندگان نفتکش برای انتقال محموله‌های نفتی جمهوری اسلامی خبر دادند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از نشریه پلاتس از لندن، فعالان بازار اعلام کردند که با پایان یافتن تحریم‌ها، از دارندگان نفتکش دعوت شده است تا برای انتقال یک محموله نفتی ایران به غرب، قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه کنند. نماینده یک شرکت دارنده نفتکش گفت: برای نخستین بار برای بارگیری یک محموله نفتی یک میلیون بشکه‌ای در پایانه خارگ، به طور رسمی با ما تماس گرفته شد. امکان تعیین دقیق کیفیت محموله نفتی، خریدار محموله و مقصد آن، فراهم نشد، اما منابع بازار اعلام کردند که سفارش دهنده این محموله، شرکت سوئیسی لیتاسکو است که شاخه معاملاتی شرکت لوک اویل روسیه به شمار می‌آید.


شرکت لوک اویل از اظهار نظر درباره این خبر خودداری کرد. پیش از تحریم‌ها، لوک اویل و ایران، عملیات سواپ گسترده‌ای را انجام می‌دادند که حجم آن به حدود یک میلیون تا یک میلیون و ٥٠٠ هزار تن نفت و گازوئیل در هر سال می‌رسید. یک شرکت واسطه کشتیرانی اعلام کرد که قرار است بارگیری محموله یاد شده، در ماه فوریه سال جاری میلادی انجام شود و مقصد آن، غرب است. منابع معاملاتی اروپایی پیش‌بینی کرده‌اند که محموله‌های نفتی ایران، از ماه مارس سال جاری میلادی به بازار این قاره وارد می‌شوند اما برخی نیز احتمال داده‌اند که این محموله‌ها از ماه فوریه به این بازار راه پیدا کنند.



  کد خبر : 1064
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :